Marsilia Am Fost Acolo

Am Mers In Marseille Am Găsit O Priveliște Extraordinară Acolo

Marsilia Este Un Oraș șocant De Murdar și Neospitalier

Marsilia Cu Bune Si Rele Vacante Vacante

La Ciotat Si Calanques De La Film La Realitate Impresii Descoperă Marseille Marseille Amfostacolo

Ce Sa Faci 4 Zile In Marseille Elena Pelmus

Marsilia am fost acolo. Inca din 1214 acolo era un loc de rugaciune. Marsilia oraș istoric in marsilia am fost doar o singura zi. Am fost in iunie. Din păcate lavanda nu era înflorită si nu m am putut bucura de mireasma ei minunata.

Dacă ați fost acolo și doriți să ne. Din păcate lavanda nu era înflorită si nu m am putut bucura de mireasma ei minunata. In marsilia am fost doar o singura zi. Am fost in iunie.

Marsilia oraș istoric in marsilia am fost doar o singura zi. Era o piața organizata cu săpunuri naturale si multe produse pe baza de lavanda. Am facut o excursie cu autobuzul si am oprit la principalele puncte turistice. A crescut numarul de pelerini deci a crescut si capela.

Am fost urcati intr un trenulet muson river 1894 un fel de mini car cu care am mers pana in port. Notre dame de la garde vegheaza marsilia de mii de ani. Era o piața organizata cu săpunuri naturale si multe produse pe baza de lavanda. Marsilia este situata in vechea provincie franceza provence avand o istorie zbuciumata si fascinanta in acelasi timp.

De fapt în marsilia cred că sunt cei mai puţini francezi get beget în zilele în care am fost acolo am văzut foarte mulţi magrebieni dar şi oameni de culoare proveniţi din continentul african sau alte colţuri de lume stabiliți aici în căutarea unei vieţi mai bune. Am facut o excursie cu autobuzul si am oprit la principalele puncte turistice. Am fost in iunie. Am sosit aici la ora 14 si aveam timp doar pana la ora 19.

Marsilia Cel Mai Vechi Oras Din Franta Vacanță Reușită

Chateau D If Obiective Turistice Marsilia Globi Ro

Franţa 1001 Călătorii

Ghid Turistic Marseille Descriere Marseille Travelers Way Com

City Break In Madrid Unul Dintre Cele Mai Frumoase Orașe Ale Spaniei Born To Travel