Maramures Am Fost Acolo

Beautiful Maramures House In The Woods Log Homes Exterior Traditional House

Fotoinspiraţie Aproape De Cer In Maramures Natural Landmarks Nature Landmarks

Manastirea Barsana Localitatea Barsana Maramures House Styles Tourist Church

Dacă Mi Aș Face O Pensiune Aș Vizita Mai Intai Maramureșul European House Traditional House House Styles

Manastirea Barsana Romania Visit Romania Beautiful Places

Biserica Adormirea Maicii Domnului De Pe Valea Domosa Monument Istoric Este Construita Inainte De Anul 1700 A Fost Pina De Curind Biserică Monumente Piatră

Totul a fost in regula nu am fost in pericol in niciun moment erau probleme in zone izolate intr adevar insa oamenii se mobilizau destul de repede pentru a rezolva situatia.

Maramures am fost acolo. Cam asta am facut noi in cele cateva zile in care am stat in maramures. Maramuresul fiind una dintre cele mai frumoase zone ne am hotarat sa ne petrecem 4 zile la cabana victor si nu ne am inselat. Nu va speriati de stirile de la tv de genul inundatii grave in maramures cod rosu in nordul tarii etc pentru ca noi am pus la indoiala vacanta din acest motiv. Adevarul este ca am plecat catre maramures cu asteptari foarte mari pentru ca.

Acolo am gasit ceea ce cautam liniste natura relaxare odihna mancare buna si naturala si obiective turistice. Toate drumurile pe care le am parcurs in maramures au fost destul de proaste iar escapada mea de trei zile din aceasta zona a respectat exact zicala la pomul laudat sa nu te duci cu sacul. B cazare maramureș oaş b hoteluri pensiuni vile apartamente camere de închiriat maramureș oaş românia recomandări hoteluri vile pensiuni agro turistice camere de închiriat. Buna ziua am fost anul trecut in 2014 in maramures si mi a placut foarte mult si ma m gindit ca sa revin daca mai am posibilitatea si tocmai am fost iar si in 2015 mai exact 20 07 26 07.

Obiectivele vizitate ne au impresionat toate. Prima dată am stat cel mai mult între vârsta de 0 și 9 luni. Cind am ajuns ma m pus pe treaba si anume sa gasesc ceva ce anul trecut am omis ma m cazat la pensiunea criss deea o super pensiune calitate pret si super de. De fapt în toată viața mea nu am fost decât de trei ori acolo.

Maramures am fost acolo. Am fost dezamagiti doar ca nu am regasit arhitectura specifica maramuresului decat in. Tata lucra pe șantierul național vasile luca pentru construcția căii ferate salva vișeu și a luat o și pe mama cu el. Credeți mă nu am prea multe amintiri de atunci.

Cadrul natural foarte frumos natura se intrece pe sine in acel loc. Fiind deja la a doua experiență în zonă am zis că e timpul să facem o listă cu ce nu trebuie să ratezi în țara maramureșului. Si cascada si barsana si plimbarea cu telescaunul si cimitirul vesel. Am ajuns in maramures venind dinspre bucovina si dupa drumurile bune din acea zona in maramures am simtit diferenta.

Garda De Sus Alba County Romania Visit Romania Romania Tourist Places

Casuta Bunicii Visit Romania Around The Worlds Countryside

Acasa In Maramures Feresti Prețuri Actualizate 2020

Pin En Descopera Romania

Biserica De Lemn Din Remecioara Maramures Obiective Turistice Maramures Biserica De Lemn Nasterea Preacuratei Din Remecioara Comu Lemn Biserică Monumente

Rural Romania Wolf People In Sheep S Clothing Smit Palarczyk In 2020 Wolf People Sheep Clothing Romania

Pin On Quality Pins

Ca In Bali Poate Că Da Dar E La Noi In Maramures Am Găsit Raiul Exotic

House In Maramures Traditional House Home Decor Home

Apuseni Mountains Pictures Romanian Western Carpathians Romania Europe Travel Places Mountain Pictures