Madagascar Am Fost Acolo

Recommendations For Travelers In Albena

Book At Latanya Beach Resort Bodrum Turkey

Vista Al Mar Holiday Apartments Studios In Skala Potamia Thassos

Următorul pas a fost sa luam viza de la consulatul statului madagascar deoarece era mai simplu și din câte țin minte mai ieftin decât pe aeroport și duși am fost când am aterizat pe aeroport am fost surprinși de cât de frig era comparativ cu europa era 30 august dar simteam ca și cum e octombrie am avut un șofer trimis de la.

Madagascar am fost acolo. A existat un viciu de procedura ce anuleaza procesul de extradare sa se repuna partile in situatia anterioara. De cum am ieşit din aeroportul din ivato am avut parte de căldură aglomeraţie ambuteiaje şi multă mizerie. In acea seara am stat si am plans si m am intrebat ce caut eu acolo. în ziua în care am ajuns noi acolo plouase de dimineaţă în noiembrie începe sezonul ploios care ţine până în aprilie.

Calatoria in africa de sud am planuit o cu 4 5 luni inainte. Daca mergeti in aceasta zona foarte frumoasa plina de peisaje superbe va sfatuiesc sa inchiriati masina de la aeroport sunt toate firmele cunoscute acolo. Justiţia din madagascar a stabilit că radu mazare a fost extrădat ilegal şi că trebuie să se reîntoarcă acolo. M am intrebat daca nu e dorinta mea de a epata inaintea oamenilor din bisericile romane.

Tribunalul antananarivo din madagascar a decis definitiv că mazare a fost răpit din închisoarea malgaşă pentru a fi dat pe mâna sistemului din românia. Am fost în madagascar împreună cu prietenul meu în septembrie 2016 și m am hotărât să scriu despre experiența și impresiile noastre pentru cei ce sunt interesați de madagascar ca destinație de vacanță. Ma bucur ca povestesc pentru prima oara despre o calatorie foarte dorita si asteptata cu mare drag madagascar. Aici am fost cazați la hotelul sahatandra un resort cu tot ce îți trebuie doar ca erai in jungla și dimineața in loc de ceas deșteptător aveam cântecele lemurilor.

După prima noapte in madagascar petrecuta in antananarivo dimineața am plecat împreuna cu ghidul șoferul nostru către andasibe. M am intrebat daca domnul chiar ma vrea cu adevarat in madagascar si daca toate lucrurile nu au fost doar o inchipuire. Acum o luna de zile am fost in mauritius de ziua mea si m am obisnuit ca la intoarcerea dintr o calatorie sa public si pe blog fotografiile pe care le am avut postate pe pagina de facebook in ordine cronologica impreuna cu explicatiile si impresiile de atunci de la fata locului. Am fi putut sta zile intreagi acolo si tot nu ne am fi plictisit de acest spectacol ce se desfasura in fata noastra.

Madagascarul are peste 23 de milioane de locuitori care formeaza aproximativ 18 grupuri etnice precum si nenumarate clanuri. In orice zona am ajuns am iesit in strada sa i intalnim.

Book At Dit Evrika Beach Club Hotel Sunny Beach Bulgaria

Book At Hotel Grand Yazici Marmaris Palace Marmaris Turkey

Excursie Pe Cont Propriu In Mauritius Cum A Fost Cand Să Mergi Cat Costă Plecată Hai Hui